woensdag 14 januari 2015

Nieuwe deals

Hallo allemaal,

Het is weer woensdag en dat betekend nieuwe Weekly deals.
en jeetje wat een leuke deals zitten er weer bij, kijk zelf maar....


Built for Free Using: My Stampin Blog









Als er iets voor je bij zit....laat het me dan weten.
Zo nu alle spullen voor de workshop van vanavond opzoeken. Het wordt een Sale-a-Bration workshop. Nee, ik verklap niet wat de dames gaan maken.
Lijkt het je nu ook leuk om een leuke avond met vriendinnen te hobbyen? Neem dan contact met me op om een datum af te spreken. Ik zet in een mum van tijd je hele tafel vol met de stampin' Up! producten. Op deze manier ervaar je hoe de stampin'Up! producten zijn, en doe je misschien weer nieuwe creatieve ideetjes op.

Wist je trouwens dat er weer een Nederlandse stempelset is?
In de catalogus vind je hem (in het engels) op blz 33.
Hier heb ik de Nederlandse versie: Koop je Eigen Geschenk.
Het is een Photopolymer set en kost € 29,95


 Klik HIER voor een Pdf bestand.

Heb je vragen over het een of ander, neem dan gerust contact met me op.

Iedereen nog een prettige dag,
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...