dinsdag 6 januari 2015

Spring Summer en Sale-a-Bration

Eindelijk is het dan zover.
De nieuwe catalogus is te bekijken,


 Klik Hier  voor een Pdf bestand en blader lekker door de catalogus.



en of dat nog niet genoeg is, de Sale-a-Bration is ook nog eens begonnen.


Van 6 januari t/m 31 maart kan je profiteren van prachtige sale-a-brations producten. Bij iedere € 60 die je besteed mag je zo'n product uitzoeken.  En bovendien als je voor € 275 besteed krijg je  € 40 plus nog eens € 27 extra hostess credits. Dus voor € 67 extra producten uitzoeken!
Klik  Hier  voor een Pdf bestand en zie welke mooie producten je kan uitzoeken.

Misschien vind je het leuk om een Sale-a-Bration workshop te houden. (Een workshop waarin we met Sale-a-Bration producten werken) Neem dan contact met me op zodat we een datum af kunnen spreken.

Heb je vragen over het een of ander, of
wil je een bestelling plaatsen, laat het me weten, stuur me een email.

Nog een prettige dag








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...