maandag 2 februari 2015

Hallo,

Een doosje maken is leuk,
een doosje kado geven is nog leuker,
maar een doosje krijgen des te leuker.

Soms doe ik een doosje bij een bestelling, in dat doosje zit dan iets... wat dat verklap ik niet.
Sam Pootles maakt hele leuke doosjes.
Zo zag ik dat ze een heel klein doosje had gemaakt. Het model en het tag idee heb ik gebruikt.



Ik vind ze zo schattig!

Even wat anders..
Wist je, dat als je tijdens de sale-a-bration periode (t/m 31 maart) instap (een demonstratrice wordt),  - je voor € 175 euro je starterspakket uit zoekt, en maar € 129 betaalt.
- je nog eens extra mag uitzoeken.
  je heb de keuze uit een project Kit uit de Spring Summer,

                        of
 - kies 2 Sale-a-bration producten.




Meer info vind je ook onder het kopje demonstratrice worden.
 Twijfel je nog, heb je vragen, Ik help je graag verder
groetjes Miranda






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...