donderdag 12 februari 2015

You make me.......

Happy.
Ik zat vanmiddag met het Irresistibly Yours Specialty Designer series paper (uit de Sale-a-Bration) in mijn handen. Voor mij op tafel lag de stempel set Crazy about you.
Van deze twee moet toch wel iets leuks te maken zijn?

Ooit ergens gezien dat je met Maskertape hele leuke dingen kan maken, dus ik op zoek naar die rol en op het designpapier geplakt. Sponsje en inktkleuren opgezocht en aan de slag gegaan


Als je vragen over het een of ander hebt, laat het me dan weten.
Misschien wil je  ook deze kaart maken?
Ik heb de volgende materialen gebruikt.
Built for Free Using: My Stampin Blog


Iedereen een fijne avond.
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...