vrijdag 6 maart 2015

kraft doosjes

Deze keer kraft kado doosjes. Wist je dat deze voor de helft al klaar zijn?
In elkaar zetten en met bloemen design aan de slag, totdat je het gewenste eindresultaat hebt. Daar hoort natuurlijk ook een leuk label bij.
Ik had er een aantal nodig en bedacht dat ik het mezelf niet al te moeilijk moest maken.
een die je kan schuiven Tag a Bag Gift boxes



en deze die je in elkaar vouwt en sluit. de Takeout Boxes.


En om het label te maken ben ik aan de slag gegaan met de Scalloped Tag pons en de tekst komt uit de nieuwe sale-a-bration set  For Being You.

Wil jij ook kennis maken met de producten van Stampin' Up! boek dan een workshop.
Doe dat deze maand, dan profiteer je nog van de sale-a-bration extra's. (tot 31 maart)
Heb je vragen over het een of ander... stuur me een email .

dan nog een lijst van producten die ik heb gebruikt.




Built for Free Using: My Stampin Blog

Iedereen een heel leuk weekend,
geniet van het mooie weer!
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...