woensdag 18 maart 2015

Perpetual Birtday Calendar kit

Even een paar dagen uit geweest, en natuurlijk had ik ook wat hobbyspullen bij me.
Ik had de Perpetual Birthday Calendar kit bij me, alles wat je nodig hebt zit er in, alleen de stempels niet.
Op blz 17 van de spring summer vind je de kit € 18,95 en de bijpassende stempel set Perpetual Birthday Calendar € 28,95.
 

Ik moet alleen de losse touw, stickers, gitters nog op de vellen plakken. Dit is een klusje voor thuis bedacht ik mij..
Neem eens een kijkje naar DIT filmpje en doe inspiratie op,

Ook is het leuk om deze kit kado te doen aan iemand!

Goed, er zijn weer een aantal Sale-a-Bration producten erbij gekomen, dit omdat de blendabilities niet meer te verkrijgen zijn. Dus tot en met 31 maart kan je ook nog kiezen uit de volgende producten. Nieuwsgierig welke producten dat zijn?

 Beter bekijken, Klik dan Hier

en hup dan is het weer woensdag, wat gaat een week toch weer snel voorbij.
Nieuwe Weekly Deals.
De deals zijn geldig van 18 mrt t/m 24 mrt.


Built for Free Using: My Stampin Blog


Deze deals zijn op zich niet zo bijzonder, je moet wel van embossingfolders en lint houden!
 Zit er een leuke deal voor je bij, laat het me dan weten.

 Iedereen een leuke dag,
Miranda



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...