woensdag 24 februari 2016

Cake Time!

Hallo,

Jeetje, wat gaan de dagen snel voorbij. Ik ben zo druk met de studie dat ik helemaal geen tijd heb om met die prachtige stempels aan de slag te gaan.

Cake Time, er is altijd wel een moment voor cake!
Ik zag het in een filmpje (van afgelopen zaterdag) voorbij komen en dacht, leuk om zomaar te sturen naar iemand.

Een heel simpel kaartje waarbij ik de nieuwe Sale-a-Bration set Party Pants heb gebruikt.

O ja, vandaag weer Dinsdag en dat betekend nieuwe weekly deals, deze:

Zit er een leuke deal voor je bij.. of
Wil je iets bestellen,... en dan een prachtig Sale-a-Bration kado uitzoeken?
Geef je bestelling dan aan me door.
Heb je vragen over het een of het ander..
Misschien wil je instappen en ook een demonstratrice worden, maar twijfel je nog, en zit je met een aantal vragen? Laat het me weten, mogelijk kan ik je twijfel wegnemen en durf je die creatieve stap  wel te nemen. Ik heet je dan van harte welkom in mijn team.

Fijne dag verder,
Miranda



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...