donderdag 4 februari 2016

Sky is the Limit


Hallo allen,

De sale-a-bration is nog vollop in gang. en de prachtige producten kan je vinden in het sale-a-bration boekje.

Misschien is het je nog niet opgevallen, maar er zijn een 3 tal producten met een limited time.
het gaat om:  Perfectly Artistic Desig series Paper
                      Hello
                      Sky is the Limit.
je kan ze vinden vanaf blz 16 in het Sale-a-Bration boekje.

Wil jij nog een van deze producten hebben? Wees dan snel, want deze producten zijn te verkrijgen tot 15 februari.


Ik ben helemaal weg van de Sky is the Limit set. De wolken heb ik met een sponsje en malletje aangebracht. Geweldig effect!

Nu zal je ook wel denken, wat gaat er dan komen? Nou, vanaf 15 februari komen er 3 nieuwe Sala-a-Bration producten bij?  Joehoe...!
Welke.... geen idee, vanaf 15 kan ik het je vertellen en laten zien.

Heb je vragen over het een of ander, laat het me dan weten.
Fijne dag verder.
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...