zondag 22 mei 2016


eigenlijk is de Swirly Bird stempelset hartstikke leuk, het is niet alleen maar rondjes en bootjes stempelen, nee, je kan er nog veel meer mee.
Ik heb er een geboorte kaartje meegemaakt.

een klein schattig kaartje.
de tekst komt uit de Nederlandse set.

Nog anderhalve week en dan kan jij deze leuke set ook bestellen.
1 juni gaat de nieuwe catalogus in!

Betekend tegelijkertijd ook dat je nog maar anderhalve week hebt om producten uit de annual en spring summer catalogus te bestellen. daarna is het echt afgelopen.
de retired lijst is weer up to date, dus als er nog iets voor je bij zit..... geef het dan aan me door zodat ik het voor je kan bestellen.

fijne middag
Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...