dinsdag 10 mei 2016


Hallo,
Jeetje, zowat een week niets geplaatst. Tijd voor iets ouds en .... iets nieuws.
Want ja, nog een paar weken en dan kan je een heleboel spullen niet meer bestellen, jammer jammer.
Maar ik kan je vertellen, er komt een heleboel moois voor terug! Vanaf 1 juni komt de catalogus online.
afgelopen week heb ik een twee leuke cadeauverpakkingen gemaakt.

Met de Nederlandse set KJEG (koop je iegen geschenk)
deze set kan je in bundel kopen met de bijbehorende Gift card envelope Thinlits



het papier komt van het Cherry on Top blok, wat jammer genoeg op de retired lijst staat.


natuurlijk heb ik ook een tasje gemaakt met het gift bag punch board



en ja, nieuwe spullen gebruikt, een leuke swirly bundel met nieuwe kleuren!

Inmiddels is de retired-lijst weer up-to-date, dus als je nog iets wilt bestellen,
geef het dan aan me door.
heb je vragen.... dan hoor ik ze graag.
Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...