zaterdag 16 juli 2016

explosion box

Hallo,

Tja wat geef je aan iemand die 100 jaar is geworden? Ik had even geen idee, totdat ik bedacht dat een doosje met een taart wel leuk is. Zo gezegd is zo gedaan, toch?
Het is een explosion box geworden.


Misschien denk je, dat heb ik al gezien? kan kloppen, ik had het op de beurs tafel staan.



de bloemen op de deksel heb ik gemaakt met de Botanical Builder frameliths (blz 194)
de tekst, is er eentje uit een Nederlandse set.


de taart, ja daar heb ik wel effe op gezeten, want dat lukte 123 niet. Een patroon hiervan is niet of heel moeilijk te vinden, eigen creativiteit en een hoop geduld, dan krijg je het gewenste resultaat!
de 100 heb ik met de Large Numbers thinlits (blz 193)en goud glitter papier gemaakt.
Het design papier is er eentje uit een serie van vorig jaar (nu niet meer te bestellen)

Wat kunnen mensen toch blij zijn met een eigen gemaakt kado. het staat op tafel, dan kan ik er de hele dag naam kijken!

as dinsdag ga ik weer een verzamel bestelling plaatsen, dus wil je nog een coupon scoren? geef je bestelling dan door. meer info onder Stampin ' Up! acties.

Fijn weekend.
Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...