dinsdag 19 juli 2016

Seaside shore

hallo,

Eindelijk.. heb ik die leuke vissen set!
pff, het heeft even geduurd maar ik heb hem nu toch echt in huis, en ooh dat prachtige design papier en wat dacht je van die embossingmal??
Ik kan je vertellen ik ben er helemaal weg van, wat een prachtige creaties kan je hier mee maken.
deze kaart op zich niet zo bijzonder, ik wilde gewoon bijna alle stempels een keer in mijn handen hebben en daar is deze kaart uitgekomen.


nee, het design papier heb ik nog niet gebruikt. dat gaat met het volgende kaartje gebeuren. Ik wil er ook zand in verwerken?! de hele set kan je vinden op blz 92-93.

als je vragen hebt, of als je iets wil bestellen, geef het dan aan me door.
alleen deze maand kan je nog coupons krijgen bij iedere € 60,00
wil jij hier nog van profiteren, geef je bestelling dan voor 29 juli aan mij door.

fijne dag
Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...