zondag 18 september 2016

Hallo,

Dan sta je op de beurs, te bedenken wat je tijdens een workshop moet maken.
Bij deze club dames maakt het niet uit, ze vinden alles leuk!
En dan, vanuit het niets, roept een demo-collega; hé Miranda, moet je eens kijken wat ik heb gemaakt? Ik vond hem geweldig, waar heb je die vandaan? 
Je krijg een uur de tijd om er ook eentje te maken!  Nu, dat was dus wel een uitdaging om deze kaart tijdens de beurs te maken. Ik kreeg alleen geen maten van haar, dat moest ik zelf uitzoeken.
Maar ja, dan sta je achter je kraam en komen er vele mensen langs, dus dat uur was zo voorbij, en ik had die kaart niet af. Het heeft iets langer geduurd.

ik zal laten zien om welke kaart het gaat


Nu is de voorkant niet zo spectaculair, je zal begrijpen dat het om de binnenkant gaat.


Het idee komt bij Dawn vandaan. Ik heb er alleen mijn eigen draai aangegeven.
 Tijdens de workshop waren de dames enthousiast en grote kans dat er nog vele varianten gemaakt gaan worden!
Nieuwsgierig naar hoe Dawn deze kaart maakt, dan moet je  HIER eens een kijkje nemen.
bij vragen, stuur me een email.

Fijne dag verder
Miranda



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...