woensdag 19 april 2017

Anniversary?!

Hallo,

Vandaag wordt er een envelop door de brievenbus gegooid, de postbode had hem goed schuin gegooid net uit het zicht.
Goed een kaart met daarop Happy Anniversary 4 th. "Oh, dacht ik toen"
Gisteren was het dus 4 jaar geleden dat ik de stap heb genomen om een Stampin' Up! demonstratrice te worden, en mijn uppie wist dat en stuurde dit leuke kaartje.


Ze hoopt dat ik nog wat langer blijft in de functie van demonstratrice, haha, natuurlijk blijf ik nog een poosje, het is veel te leuk en bovendien mag ik dan volgend jaar een klein jubileum(pje) vieren!
Miranda bedankt voor je kaart!

Dan wat anders. In de annual catalogus op blz vind je de set From land to Sea.
een set waar je simpele kaarten mee kan maken zoals deze. een randje washi tape, 3x stempelen en inkleuren, en met de spons de achtergrond doen.



Ik vind hem prachtig, alleen gaat deze set niet mee naar de nieuwe catalogus.
wil jij nog iets van de retired lijst hebben?  ( in de bovenbalk vind je meer info)
ja, geef dit dan aan me door, dan zal ik kijken of het nog te bestellen is.
als je vragen heb over het een of het ander zet het dan op de email.

Fijne avond
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...