zondag 23 april 2017

hallo,

vandaag heerlijk weer om ... met mijn stempels aan de slag te gaan.
nu staan er best veel sets op de lijst van verdwijnen dat is jammer, maar daar komen weer hele mooie voor terug, dat kan ik je al verklappen.

deze set uit de spring summer blz 19 de Swan Lake staat niet op de retired lijst dus.... die gaat mee!


daar kan je dit soort kaartjes mee maken...

zie jij nou iets op die retired lijst staan waarvan je zegt, "dat wil ik wel graag hebben", aarzel dan niet te lang, maar geef het aan me door, dan kan ik het voor je bestellen.
HIER  vind je de retired lijst.

heb je vragen over het een of ander... zet het op de email.
fijne dag
Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...