zaterdag 13 mei 2017

Dit moet je echt proberen..

Hallo,

Lunch?
Ja, ik heb hier alle ingrediƫnten voor een leuke lunch.(scheerschuim, inktrefill, cardstock en bonefolder, keukenpapier)


ah, wat is ze daar mee van plan? Nou... wat dacht je van lekker kliederen?!

Hier mijn verkorte uitlegversie.
ik spuit een laag scheerschuim op mijn bord en daarop laat ik een aantal inktdruppels vallen.


Ik heb hier met 3 kleuren gewerkt: bermuda bay, daffodil delight en calypso coral.





met de bonefolder lekker door alle druppels heen bewegen tot je het gewenste resultaat heb.
"ziet er best appetijtelijk uit," toch?

maar dan......
Ik pak mijn stuk whisper White cardstock en leg deze bovenop de schuim.
Nog effe lekker erop duwen..tot alle hoeken van het papier lekker in de schuim zitten.
vervolgens haal ik het vel eraf

en dan zit het cardstock lekker onder de scheerschuim met inkt!
met een stuk keukenpapier haal ik het eraf.
en tadaa....
mijn achtergrond is klaar!
Maar deze gebruik ik lekker voor iets anders!
Ik ben aan het experimenteren gegaan.  Een stuk crumb cake cardstock zo op het scheerschuim en nu iets minder diep erin. en ja, dan krijg je dus weer een ander effect.

uiteindelijk is deze kaart eruit gekomen.

de ballon heb ik uit mijn eerste achtergrond stuk gehaald.

Lijkt het je ook leuk om met scheerschuim aan de slag te gaan?
Neem maar  HIER eens een kijkje en zie wat er allemaal mogelijk is.

fijne dag,
Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...