vrijdag 5 mei 2017

Hallo,

Ja hoor, even snel een kaartje maken. Hoe vaak gebeurd het je niet? Maar ja, met welke stempelset ga je dat dan doen?
Ik ben aan de slag gegaan met de set Jar of Love. Ja, dat is die set met de potjes in de annual catalogus op blz 75. een set waar ik tot nu toe veel te weinig heb mee gedaan.
ik ben met de bloemetjes aan de slag gegaan

de tekst komt ook uit dezelfde set.
5 kleuren inkt gebruikt, alles op wit cardstock.

eigenlijk is het best een set waar je alle kanten mee op kan!
vind jij hem ook leuk? je kan nu de bundel nog bestellen € 65,50. vanaf 1 juni kan dit niet meer!

fijne dag,
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...