dinsdag 17 oktober 2017

Color me Happy!

Hallo,

Ja, afgelopen zaterdag heb ik een geweldige leuke dag gehad.
Vele leuke reactie gehad over de leuke make & take van deze kaarten

Daarnaast zijn de mooiste creaties gemaakt.
Ook heb ik veel van jullie inkleur technieken geleerd, dank hiervoor!
Ja, de nieuwe Stampin Blends zijn echt geweldig, ik kan je vertellen dat deze per 1 november te bestellen zijn. Dus houd het blog goed in de gaten.

Inmiddels heb ik alle tassen en dozen weer opgeruimd. De grootste puzzel vond ik toch wel om de stempels goed in de doos te krijgen

Op de beurs was is al begonnen maar kreeg het gewoon weg niet voor elkaar, mijn achterbuurvrouw dacht het wel effe te weten. Nou ik heb de hele boel in mijn tas gedaan en dacht," ik zie het thuis wel".
De aanhouder wint zeggen ze, nu, na pakweg 15 minuten had ik het toch voor elkaar!!


Goed, welke acties zijn er nog: >4 pakken design papier kopen en er maar 3 betalen.
                                                     vind jij dit teveel en wil je bijvoorbeeld 2 pakken, laat het me
                                                     dan weten.
                                                    >  bij een bestelling van € 350  krijg je een gratis stempel set.
                                                      Merry Paterns. dus plan een leuke workshop                                                                                          en verzamel  bestellingen van je vriendinnen.

Ja, ik ga me alvast concentreren op de volgende beurs. Het creatief weekend in Rijswijk. klik HIER voor meer informatie en korting om naar binnen te komen.
heb je vragen, wil je iets bestellen of wil je dat ik bij jou thuis kom om een workshop te verzorgen< zet het op de email.

fijne dag
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...