maandag 9 oktober 2017

HAllo,

Heb je die leuke acetate card boxes in de herfst winter catalogus als gezien? op blz 13 kan je ze vinden.
Ik geef er workshops mee. Nu zat ik van de week op Youtube en zag ik bij Lisa Curcio dat zij deze box  met een embossingmal bewerkte." Wow" zei ik toen.
Ik opzoek naar een embossingmal en dacht dat met de 3D mal te experimenteren. de Hexagons is wel iets dikker maar het is me wel gelukt om alles door de bigshot te draaien.

voor de voorkant heb ik de Basket of Wishes gebruikt. blz 125.
nee, ik heb er geen cardstock achter geplakt, je ziet de achterkant van mijn kaart.

Hoop dat ik je hiermee weer wat inspiratie heb gegeven voor de card boxes.
Ik hoor wel als er vragen zijn,
 
Nu aan de voorbereiding beginnen want komende zaterdag kan je me vinden op de creatieve beurs in Nieuw Vennep. HIER vind je meer beurs informatie
Kom gezellig aan en schuif aan tijdens de Make en Take!
 
Fijne dag!
Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...