vrijdag 20 november 2020

 

Deze week staat de set Gnome For the Holidays in de schijnwerper. op blz 23 van de aug-dec catalogus kan je hem vinden.

Eerst dacht ik hm, maar toen ik er eenmaal mee aan de slag ging en de op pinterest aan het neuzen was dacht, ja hier kan je meer mee dan je zo zou zien. Het is een set waarbij je heerlijk met je blends aan de slag kan gaan.


De kaart met de cirkels heb ik gewoon nagemaakt omdat ik hem zooo mooi vind en nee, deze blijft in mijn eigen collectie, wordt niet verstuurd. kijk hier van dichtbij

Ik hoor wel als je vragen heb, of een bestelling wil plaatsen. Wil je een sinterklaas kado bestellen, wacht niet te lang want dan weet je zeker dat je deze op tijd in huis krijgt.

Fijne dag,

Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...