woensdag 25 november 2020

Quite Curvy Variety Bundel.

 

Dag Allemaal,

Misschien heb je deze bundel al voorbij zien komen? De Quite Curvy Variety bundel, is echt geweldig. 


Een bundel om de komende weken aan de slag te gaan met je kerstkaarten en in januari kan je leuke verjaardagkaarten maken, want de quite curvy set gaat mee het voorjaarsboekje in!
Hier vind je een overzicht van wat er precies in deze grote bundel zit (2 stempelsets met stansen en een pakket designpapier welke voor 85,50 te bestellen is) 



Ik was al bezig geweest om mijn kerstkaarten aan te vullen met deze mooie bundel.

Heb je vragen, wil je een bestelling doorgeven,
laat het me weten.
Fijne dag.
Miranda






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...