vrijdag 8 januari 2021

 Hallo allen,

En de sale-a-bration is van start gegaan. Wat blijven die ezels toch leuk! Wil jij ze ook hebben? plaats dan een bestelling van 60 euro en krijg de ezels kado!

een Duitse demo-collega was aan de gang gegaan met de set snailed it (blz 54-55)  ik heb de kaart nagemaakt. HIER de link naar haar Youtube kanaal. Janas bedankt voor het leuke idee!



Door aan de cirkel onderaan te draaien komt de slak er van boven uit en kan het ook van links naar rechts.
met dit systeem ben ik aan de slag gegaan en je raad het misschien al....met de ezels. Ik heb er veel lol meegehad om deze kaart in elkaar te zetten.


 




voor deze kaart heb ik het In Good Taste design papier uit het jaarboek op blz 148 gebruikt. De ezels heb ik met de aquarelpotloden en met de blender pens (blz 147) ingekleurd.

Heb je vragen of wil je een bestelling plaatsen, zet het op de email.

Fijn Weekend, Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...