maandag 11 januari 2021

 Hoi,

Misschien heb je het ook al gezien in het nieuwe boekje. Op blz 33 zie je een afbeelding met Gilded Leafing Embellishment nr3. Maar wat moet en kan je hier nu mee?  Nou het is een soort van bladgoud welke je als embelishment op je kaart kan aanbrengen. Zo gezegd is bijna zo gedaan..

ik ben eerst opzoek gegaan naar een afsluitbaar bakje waar ik het bladgoud in doe. Vervolgens mijn kast ingedoken en opzoek naar de heat tool, versamark pad, en heat&stick powder en een sponsje. Omdat ik de  Art Gallery prachtig vind om mee te werken en met die bloem dat leuke effect kan maken heb ik voor deze set gekozen. (blz 34)

Dit is het eindresultaat.


Als je deze stappen volgt dan kom je er. Ik stempel eerst de bloem de eerste en ook de tweede laag in kleur. Blushing Bride en Calypso Coral. dan pak ik nogmaals de 2e stempel en maak een afdruk met versamark, daar over heen gaat de heat& stick powder dan even de heat tool erop en dan doe ik het stukje papier op z'n kop in de bak met bladgoud. 


Als ik het oppak dan zit het helemaal vol met dat spul, met het sponsje (wat dan je beste maatje is) veeg je het eraf en dan blijft er een mooi laagje achter op de bloem.



Dan pak je je bijpassende dies en je stansmachine. Vervolgens maak je je kaart af.

Heb je vragen, wil je iets bestellen, zet het op de email.

Fijne dag, Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...