maandag 24 mei 2021

 Hallo,

In het nieuwe jaarboek op blz104-105 zie je de hand-penned suid /bundel. Echt een set om verliefd op te worden! dat designpapier is echt geweldig, een tekst erop en je kaart is al klaar.

Afgelopen dagen heb ik een paar kaarten met deze prachtige suite gemaakt. Ik vind dat deze set  de look van watercolor heeft, echt geweldig. Het inkleuren van deze bloem gebeurd niet met markes, blends of potloden, nee, gewoon met de stempel en de inkt naar keuze. Ik ben met de nieuwe incolors Fresh freesia, soft succulent en pale papaya,  aan de slag gegaan. 



de benodigdheden komen allemaal uit de suite om deze kaart te maken.



bij deze kaart heb ik een snijrandje gebruikt.

heb je geen boek bij de hand, neem dan HIER een kijkje.


Dan heb ik nog iets leuks om met jullie te delen.  een gratis bestand!



In het bestand zitten digitale afbeeldingen die je zelf kan downloaden en uitprinten om vervolgens je eigen kaart te maken.
HIER kan je dat bestand vinden.
sla het bestand in een map op je eigen computeren op en  maak zoveel kaarten als je leuk vind.
veel plezier ermee.

komende week ga ik weer een bestelling plaatsen, laat me weten als ik iets voor je mee kan bestellen.
fijne dag,
Miranda

 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...