dinsdag 22 juni 2021

 hallo allemaal,


Ik ben er nog hoor! 

ik heb leuk nieuws.




alleen op 24 juni betaal je geen verzendkosten op je bestelling. zowel via mij al via de webshop!



Ja, je ziet het goed, je laatste kans om nog wat mooie producten uit het voorjaarsboekje te bestellen.

Hier vind je de link naar de online shop zodat je kan zien wat er allemaal in de aanbieding is, de prijs  kan tot 50% minder zijn!

 


vind je stempelen leuk maar weet je niet goed hoe ermee te starten? Stampin" Up! heeft leuke kits waarmee je zo aan de slag kunt gaan.



Hier vind je de link naar alle kits collecties, misschien zit er wel een voor je bij?

Ben jij ook zo gek op design papier? van 1 juli tot en met 2 augustus kan je extra voordeling jou favoriete papier bestellen.  de korting geldt op geselecteerde designs. welke, dat kan ik je nu nog niet vertellen. 

heb je vragen of wil je iets bestellen, laat het me weten.
fijne dag.
Miranda




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...