dinsdag 29 juni 2021

 Hoi,

de komende maand van 1 juli tot 2 augustus zijn deze designer series papier in de aanbieding.

15% korting op een pak uit een van deze geselecteerde designs.

klik HIER voor een Pdf bestand.

laat mij maar weten als ik een pak voor je kan bestellen.

Voor je het vergeet! Het voorjaarsboekje is nog geldig tot en met 30 juni, wil je hier nog iets uit hebben, besteld dan direct voor het te laat is!

HIER vind je de link naar de uitlooplijst met hele leuke prijsjes!


Grote teksten op een kaart. Op blz 63 van de jaarcatalogus staat zo'n set. ik ben met deze set heel simpel aan de slag gegaan.


De tekst heb ik een aantal keer onder elkaar gezet wat een leuk effect geeft. een plaksteentje en klaar is je kaart.

Grote kans dat het creatief weekend in Rijswijk op 3, 4 en 5 september door gaat! ik ben er in ieder geval al een klein beetje mee bezig!


Heb je vragen over het een of ander, of wil je iets bestellen laat het me dan weten.

Fijne dag,

Miranda




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...