woensdag 22 oktober 2014

Bomen, en nieuwe Weekly Deals

Voor je het weet is het Kerst, daarom ben ik alvast begonnen aan de hoeveelheid kaarten.
Die Festival of Trees op blz 24 is wel erg leuk, je kan er zoveel mee doen.
Deze keer heb ik een label op de kaart gemaakt.

Een kaart in blauwe tinten, wat weer is terug te vinden in het design papier ( All is Calm blz 22)
De bomen heb ik nu eens op gekleurd cardstock gestempeld en dat geeft weer een ander gezicht. Pool Party op Pool Party en Night of Navy op Pacific Point.
Ook heb ik de embossingmal Large Polka Dots (blz 227) gebruikt.
Het label heb ik gemaakt met de Scalloped Tag Topper (blz 221)
Hier en daar een steentje (blz 209) en de kaart is klaar.

Dan hebben jullie vast al gezien dat er een nieuw klein boekje uit is. 2014 Autumn-Winter Supplement   vanaf 20 oktober zijn de producten te bestellen, en zoals je ziet heeft het een sterren thema.
Klik  HIER om het boekje te bekijken.
Op blz 9 zie je een Many Merry Stars Kit. Een pakket om allerlei sterrendoosjes te maken.
Natuurlijk staan er weer leuke stempelsets bij.
Wil jij een van deze producten, geef dit dan door...

Tot 31 oktober is nog steeds de exclusieve Good Greetingsg set gratis bij een bestelling van €300 te krijgen. Dus verzamel bestellingen van je vriendinnen en pak die set!

Woensdag, tijd voor een nieuwe Weekly Deals. Deze zijn geldig van 22 okt. t/m 28 okt.


Zit er een leuke deal voor je bij, geef dit dan aan mij door.
As vrijdag ga ik een extra verzamelbestelling plaatsen.

Demonstratrice worden? Kom gezellig in mijn team.
Stap nog voor 24 oktober in en ontvang een half jaar lang, iedere maand een pak design papier gratis.

Als er vragen over het een of ander zijn... neem dan contact met me op.
iedereen een fijne dag,
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...