woensdag 29 oktober 2014

Stars en nieuwe weekly deals

Hallo,
hebben jullie al door de 2014 Autumn-Winter supplement gebladerd?
Sterren, sterren en sterren. De set Many Merry Stars is eigenlijk best wel leuk!
Ik heb deze kaart gemaakt.

Eigenlijk is het best simpel.
Met de embossingmal large polka dots (blz 227) is toch wel een van mijn favorieten, maak je de achtergrond. Een half  Tea Lace paper doillies (blz 192). En ik moet eerlijk bekennen het stukje lint is van vorig jaar. en de sterren heb ik een op Garden Green met Always Artichoke en de andere sterren Whisper White met Always Artichoke gestempeld.
Bij deze set passen de dies Stars Framelits Dies (blz 231) Maar een schaar kan je ook gebruiken.

En toen ik eenmaal de Dies in mijn handen had dacht ik hier kan ik ook een doosje van maken.

Hier heb ik het Kraft Cardstock van blz 192 gebruikt. Dit is net effe dikker dan het normale cardstock.
omdat een doosje ook open moet kunnen heb ik een deel van de hoek opengelaten.


De tekst Noel komt uit de framelits dies Wondrous Wreath (blz 9 autumn- winter catalogus)
Ik heb het prachtige glimmer papier van blz 193 in de kleur Red gebruikt.

Nieuwsgierig hoe je zo'n ster doosje maakt?

Neem dan een HIER kijkje.

En het is weer Woensdag,  nieuwe Weekly Deals. Deze deals zijn geldig van 29 okt. t/m 4 nov.


Deze keer geen stempels in de deal, maar wat vind je van de Word Bubbles Franelits Dies? Er is ook een bijpassende tekst stempelset, kijk maar eens op
blz 27 de Project Life Point&Click,
en op blz 109 Just Sayin, En je kan natuurlijk ook andere teksten erin zetten.

Zo, dat was mijn verhaal. Zit er iets leuks voor je bij laat het me dan weten.
Heb je vragen over het een of ander, stel deze dan.
Iedereen een fijne dag,
Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...