vrijdag 31 oktober 2014

En toen was het weer weekend.
Vandaag een gezellige ochtend gehad. Iemand uitleg gegeven, hoe om te gaan met het envelop punch board, en wat je hier allemaal mee kan maken.  Daarbij hebben we dit leuke doosje gemaakt.
Het idee komt van Pootles vandaan, en blijft leuk om te maken.


de basis een 8x8 inch Cherry Cobbler cardstock.
Het designpapier komt uit het Trim the Tree Designer Series Paper Stack ( autumn/winter op blz 7) 48 vellen van 11,4 x 16,5 cm voor maar € 8,50.
De tag is gemaakt met de Cheerful Tags op blz 5  en omdat ik niet van knippen hou, heb ik de Tagpons van blz 13 gebruikt.
Met de Large Oval pons heb ik het handvat gemaakt, en met een stukje Organza ribbon (blz 206)  strik ik het doosje dicht.
Wil jij ook zo'n doosje maken?  Bekijk dan het Filmpje van Pootles en klik Hier.

Het Gift Box Punch Board is een punch board speciaal om doosjes te maken.
Je kan er verschillende maten mee maken, van een velletje cardstock van 8 x 8 inch kan je 3 maten doosjes maken.
Nieuwsgierig hoe dit Board werkt?  Dit Filmpje laat zien hoe het Board werkt, klik Hier

Deze doos heb ik met het Gift Box punch board gemaakt.

De doos is met het stevige design Under the Tree Specialty Designer series paper (blz 5) Dit papier is zeer geschikt om doosjes mee te maken, het is dikker dan het cardstock.
De strik is met de strikken mal gemaakt (staat op  blz 233)
En de Tag heb ik met de Scalloped Tag Topper Punch (blz 221) gemaakt.

Als er vragen zijn, dan hoor ik ze graag.
Iedereen een leuk weekend,
Miranda



1 opmerking:

  1. Heel mooi gemaakt Miranda,
    en bedankt voor de link naar de filmpjes,
    heel handig om te kijken .
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...