woensdag 17 december 2014

En hup de week is weer om!
En als je nu vraagt: wat heb je gedaan? geef ik als antwoord geen kaarten gemaakt.
Mijn kerstkaarten zijn inmiddels op de post.
Een van de kaarten die ik heb gemaakt is een screen card. Een leuke kaart om te maken al zeg ik het zelf.

Moeilijk, wel nee. Je moet alleen weten hoe je dit moet doen.
Veel materiaal heb je niet nodig.
Ik heb hier met kraft cardstock gewerkt, Garden Green en ik heb op Very Vanilla gestempeld in de kleuren Garden Green en Early Espresso.
De Confetti sterrenpons van blz 30 voor de bovenrand en met de decorative label pons van blz 220 heb ik de pootjes gemaakt.
Kijk even naar het filmpje HIER en ga lekker zelf aan de slag!

Dan is het weer Woensdag tijd voor nieuwe Deals.
Deze zijn geldig van 17 december t/m 23 december. 



Zit er iets leuks voor je bij..... laat het me weten, dan zal ik het voor je bestellen.

Heb jij zin in een leuke workshop, werken met de nieuwe materialen uit de spring/summer catalogus?
In januari ga ik weer van start met al die nieuwe materialen.
Vind je het leuk om een gezellige avond met je vriendinnen te hebben, samen creatief bezig te zijn?
Stuur me dan een email en we spreken een datum af, ik kom graag naar je toe.
Ook als je vragen over het een of ander hebt, laat het me weten..
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...