woensdag 3 december 2014

Stand Up card en nieuwe weekly Deals

Hallo allen,

Veel te lang niets van me laten zien. Ik ben nog aan het na genieten van het creatief weekend in Rijswijk.
Wat was het gezellig! In april 2015 is de volgende beurs pas weer.

goed, ik heb een aantal vragen over deze kaart gekregen.


Ook tijdens de beurs waren er al vragen, hoe doe je dat, welke inkt, hoe de sneeuwvlokken en ga zo maar verder. Dat vertel ik dan wel, maar als je eenmaal thuis bent dan ben je de helft al weer vergeten.
Het kaartje had ik op Pinterest gezien en dacht dat kan ik ook wel namaken.
Ik opzoek naar een patroon voor de basis van de kaart, na enig zoeken heb ik het gevonden.
Maar dan, de kaart heeft een flap. Nu gewoon een stuk cardstock van 4 x 5 1/2 inch je neemt dan nog een klein stuk van 1 x 4 inch en vouw deze dubbel om zo de flap vast te zetten. Daar overheen gaat een lint.
en met een stuk very vanilla cardstock verberg je het andere randje.

Ik heb als basis kraft cardstock  (blz 192) gebruikt. met de stempelset White Christmas en memento black (blz 212)  de afbeelding gezet. Met een sponsje en witte Craft inkt ( beide blz 210) maak je de sneeuw op de grond. de bomen met een inkt marker kleur early espresso (blz 183) ingekleurd. Sneeuwpop, ijsbeer heb ik met een gelpen (blz 211) ingekleurd. Ook gebruik je de gelpen om de sneeuwvlokjes te maken.
De vogeltjes met een cherry cobbler marker ingekleurd en een stuk lint maakt je kaart helemaal af.

Hier zijn de maten , met dank aan Penny Wessenauer.
Ik heb dus niet de rillijn van 2 naar 4 inch gebruikt.!

Woensdag betekend weer nieuwe Weekly Deals.
Deze deals zijn geldig van 3 dec t/m 9 dec.
En wat voor deals zeg.
Een Texture Boutique Machine, Met deze machine kan je alleen embossingmallen gebruiken.
Ideaal om te hebben, want dan hoef je iedere keer niet van plaat te verwisselen. De ene machine voor de dies en de Boutique voor de embossing.
En heb je ook die leuke embossingmallen gezien? Weet jij al welke je wilt hebben?


Als er een leuke deal voor je bij zit, laat het me dan weten..
Heb je vragen over het een of ander, stuur me een email.
Iedereen een leuke dag
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...