maandag 7 november 2016

Hallo,

Tussen alle hectiek door heb ik even de tijd genomen om te ontspannen.
Op blz 25 van de seizoenscatalogus vind je de set Jar of Cheer. Nu zal je denken wat moet ik ermee?  dat dacht ik eerst ook, maar ik heb het potje of vaasje links laten liggen en ben met de andere stempels aan de slag gegaan.
Je ziet op Pinterest veel bomen en sneeuwpoppen voorbij komen. nu in deze set zit ook een boom en een sneeuwpop. Ja, raad je het al? precies, samen gebruiken en dan krijg je dit resultaat.


met een sponsje en een kleur inkt de lucht en bodem kleuren.
de tekst komt uit een andere set Forever Evergreen en die vind je op blz 35.

heb je vragen, dan hoor ik ze,
wil je bestellen, geef dit dan door.
Fijne dag
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...