zondag 13 november 2016

hallo,

vandaag echt weer om met kerstkaarten bezig te zijn.
nu heb ik er aan een heleboel maar ja, je weet nooit, wie er allemaal om de kaartendoos gaat vragen. Voor je het dan weet is de doos leeg en heb je geen kaart voor je zelf over!
Dit is me al een keer overkomen en dat wil ik niet nog een keer, want op het laatste moment nog kerstkaarten maken is niet leuk.

vandaag heb ik er een gemaakt van een oudere set de Wondrous Wreath.  een photopolymer set die je in kleuren kan opbouwen.

2 kleine restjes designpapier aan de zijkant maakt het net effe anders.

de actie 25% korting uit geselecteerde stempels is nog geldig.
meer info vind je hier
en de nieuwe stitched shapes framelits zijn echt prachtig!
neem HIER  maar eens een kijkje en zie wat ik bedoel.

heb je vragen of wil je iets bestellen?  laat het me weten.

fijne dag
Miranda

1 opmerking:

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...