donderdag 3 november 2016

muizen, muizen,


Hoi,

Muizen, muizen en nog eens muizen. Ik kan er geen genoeg van krijgen!

eentje op de voorkant van de kaart


en jawel, ook aan de binnenkant van de kaart.....muizen.


stempelen en een beetje inkleuren en klaar!
  het idee komt van Dawn, neem HIER een kijkje

Weet je wat nu zo leuk is?  de muizen zijn deze maand in de aanbieding!, 
ja, echt, voor de clear versie betaal je geen €21.00 maar € 15,75.
Nieuwsgierig welke sets er nog meer leuk geprijsd zijn? neem HIER een kijkje.

Goed, eind november is er weer een creatief weekend in Rijswijk.
Natuurlijk ben ik ook weer van de partij. Ik zou zeggen kom gezellig langs.
Wil je met een leuke korting naar binnen? klik HIER voor meer informatie.

heb je vragen, blijf er dan niet mee zitten en stel ze
wil je iets bestellen, geef dit dan aan mij door.
fijne dag,
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...