woensdag 20 september 2017

Double slider card

Ik weet niet wat het is maar de varkentjes blijven een soort van aantrekkingskracht op mij hebben.
Ik ben er maar weer mee aan de slag gegaan. Ik heb er wel weer iets bijzonders van gemaakt.
kijk maar...


en als ik aan het lintje trek dan ...






komen er ineens nog twee varkentjes uit!
De varkentjes heb ik op gekleurd cardstock gestempeld en uitgeknipt dan krijg je dus een heel ander varkentje. Hier en daar met een sponsje inkt aanbrengen, een wolkje en wat gras en klaar is mijn kaart.
Ooit heb ik al eens zo'n kaart gemaakt, het blijft leuk om deze te maken al was het maar om de techniek die erin verwerkt zit!
HIER een link naar hoe je deze kaart kan maken.
Ik hoor wel als je vragen hebt.

Ik ga "gewoon"door met het verzinnen van nieuwe projecten.
In de komende maanden wil ik thema workshops gaan geven. Een workshop waar een klein projectje in gemaakt wordt. Ja, ik zit vol met ideeën nu de uitwerking nog!
Houd het blog dus de komende tijd in de gaten voor meer nieuws.

Fijne dag,
Miranda






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...