vrijdag 29 september 2017

Een idee

Hoi,

Bijna is het oktober en dan hebben we de designer series paper actie.
Nu hoor ik je denken," wat moet ik met een heel pak designer paper", ja, dat dacht ik ook.
Maar ik heb een idee!
Een doosje met daarin een boekje gemaakt met cardstock en een pak designer paper.
Om je een idee te geven


Met het boekje ben ik nog bezig, heb een soort van de basis neergelegd.


en als ik het open maak en dan nog twee pagina's open maak zie je dit


Het is mijn bedoeling om er allerlei verborgen elementen in te verstoppen en natuurlijk de foto's van de herfst!
Dus ik ben nog wel even bezig om het album af te maken.

Heb ik je op een idee gebracht? Wil je ook design papier bestellen?
Heb je vragen over iets...
Maandag 2 oktober ga ik weer een verzamelbestelling plaatsen.
Zet het op de email,
Fijn weekend
Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...