maandag 11 september 2017


Hoi,
Wat was het een geweldig leuk creatief weekend!!
Ik hoop dat jullie net zo hebben genoten en met veel ideeën/ inspiratie naar huis zijn gegaan?

Deze keer had ik meer dan mijn kraam alleen, ik kreeg er 2 tafels bij.
Ik had niet veel tijd om te bedenken wat ik hierop zou presenteren. Ik maakte er een inspiratietafel van , een tafel vol met prachtige kaarten, doosjes, boekjes.
Ik wil dan ook ieder bedanken voor de complimenten die jullie mij gaven.

De beursactie was ook positief ontvangen en dat idee neem ik mee naar de volgende beurs.

De topper van het afgelopen weekend was toch wel deze kaart.


Twijfelde de je om deze set te bestellen?
Het kan nog steeds hoor, stuur me een email en ik regel het voor je.
(In de catalogus vind je het op blz 18 de Santa Paws op houten blok € 30,00 en de Clear € 22,00 heb je wel een doorzichtig blok nodig)

Heb je geen catalogus, in de rechter zijbalk vind je een plaatje en als je hier op klik dan krijg je een Pdf bestand en kan je het via de computer doorbladeren.

De Te koop hoek is weer bijgewerkt, niet alles wat ik heb staat hier vermeld. Ben je opzoek naar iets en het staat er niet bij mal me want wie weet heb ik het in de kast liggen.

Heb je vragen over een bepaalde set of hoe iets werkt zet het op de email en ik zal je antwoord geven.
Fijne avond
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...