vrijdag 28 februari 2014

een Magic Card.

Zo het weekend staat weer voor de deur, en dan hebben jullie vast wel tijd om een speciale kaart te maken.
Deze keer is het een hele bijzondere. Kijk maar..
Is het moeilijk? Nee hoor, je moet alleen wel de juiste spullen in huis hebben.
Ik heb gebruikt:
Cardstock: Tempting Turquase, en Wispher White, Real Red, en Glimmer paper Red (blz 156)
inktkleuren: Stazon black, Midnicht Muse, Daffodil Delight, tangerine Tango, So Saffron.
stukje windowsheet  (zie blz 156)
een stukje Organza ribbon (blz 173)
cirkelpons van 1,9 cm, en Squares Collection (blz 186)
De stamp-a-ma-jig (blz 197) Geweldig hulpstuk!
Lijm en sticky tape, watercolorpenseel of een marker.

En nu wil je natuurlijk weten hoe je dan deze kaart maakt?
Nou neem dan maar een een kijkje hier bij Dawn

Wil je deze spullen bestellen? stuur me dan een mailtje. As maandag 3 maart ga ik weer een bestelling plaatsen.
groetjes Miranda






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...