zondag 2 februari 2014

Hallo Allemaal,

Ik kreeg weer een opdracht om een kaart te maken. Een kaart waar je dan weer iets van geld in kan doen.
Nou die opdracht is niet moeilijk geweest.
Ik heb er een soort van flapkaart van gemaakt.
Zoals je ziet heb ik de circle thinlits gebruikt. Door het papier tussen de mal door te leggen kan je de kaart verlengen en dan net zo lang maken als je zelf wilt.

De producten die ik hier heb gebruikt zijn:
cardstock old olive en wispher white.
het designpapier komt uit de Neutrals color collection designer series paper sacks (blz 152).
Stempels; De Nederlandse sentimenten, De nieuwe set Petite Petals (blz 33 lente catalogus)
en de set You're Loveley uit de Sale-a-bration.

Wil jij ook een van deze producten, wees dan snel en geef het vandaag nog door. 3 Februari ga ik weer een bestelling plaatsen.
groetjes Miranda






1 opmerking:

  1. Dit is een Super mooie creatie geworden Miranda.
    nog even geduld ik heb een Easelkaart gemaakt met bijpassend envelopdoosje met de envelop punch board en gelukt. maar ik plaats het pas na 20 Februari.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...