zaterdag 15 februari 2014

Happy Birhtday

Nog een beetje in de valentijn stijl. Ik had deze kaart al gemaakt voor een jarige. Deze heeft inmiddels de kaart gekregen, dus kan ik hem hier ook wel even laten zien.
De rode kaart eerst even met de embossing mal woodgrain door machine gehaald. En wat is die kleine Texture Boutique toch een heel handig apparaat. (zie de zijbalk voor meer info)
Daarna het ik de mallen van de hearts collection gebruikt.En jammer genoeg kunnen deze niet door die kleine machine.
Ja, en dan die bloemen, deze met de petite petals gemaakt. blz 33 van de lente catalogus. Voor 29,50 heb je de bundel, dus houten stempels en de pons.
en de tekst stempel komt uit de Sale-a-bration.
Wil jij een van deze producten?
Wil je misschien een workshop/party bij jou thuis.
Of heb je vragen, stuur me dan een mailtje.

groetjes Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...