dinsdag 5 januari 2016

Eindelijk...


Joehoe, vandaag is het 5 januari...
vandaag gaat de nieuwe Spring-Summer catalogus in.


Hij loopt van 5 januari t/m 31 mei. Het staat weer boordevol met prachtige producten.
Nieuwsgierig?  klik dan HIER  en je krijgt een Pdf bestand.
en dit is nog niet alles
Zoals gebruikelijk is er ieder jaar een Sale-a-Bration periode.
Wat houd dit in?
Het volgende:  van 5 jan t/m 31 maart, mag je bij iedere 60 euro die je besteld een sale-a-bration product uitzoeken. de producten staan in het sale-a-bration boekje.
nieuwsgierig wat voor mooie producten dit zijn? klik HIER en dan krijg je een Pdf bestand.
Als je voor 120 euro besteld dan mag je 2 sale-a-bration producten uitzoeken, en dat kan alleen maar oplopen...
weet jij al wat je graag wil hebben? geef het dan  aan me door, en ik zal het voor je bestellen.
Wil jij als ene van de eerste die prachtige spullen in huis hebben?  Vandaag om 12.30 uur ga ik bestellen, dus geef het voor 12 uur door!
veel plezier met het doorbladeren van de catalogus.
Als je vragen hebt over het een of ander, laat het me dan weten.
Miranda



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...