dinsdag 12 januari 2016

Grateful Bunch

Hallo,
Tussen alle drukte door wil ik jullie een kaartje laten zien gemaakt met de Grateful Buch set.
Je hebt hem vast al gezien, nee? kijk dan maar eens op blz 22. zo leuk die bloemen.

dat takje, het lijkt net of het gaatjes zijn, nee, het is echt een stempel!
wat ook fijn is dat je bij deze stempel kan zien waar je de afdruk neerzet.
Voor de bloemen is er een bijpassende pons, en als je de bloemen zoals afgebeeld op de pons stempelt hoef je maar 1x te ponsen, hoe fijn is dat?
bij deze kaart vond ik het wel leuk om er een prikrand omheen te doen.

goed, heb je vragen over het een of ander...
misschien ben je er al uit, en weet je welke set je dolgraag wilt bestellen, geef het aan me door, dan zal ik het voor je bestellen.

fijne avond
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...