donderdag 7 januari 2016

En,

Kan jij kiezen uit al die prachtige producten?

Een van mijn favoriete sets is toch wel de Birthday Bloom op blz 9, een prachtige set om mee in te kleuren.



Zoals je ziet heb ik de afdruk eerst met versamark en embossingpoeder gemaakt, heattool erop en dan krijg je de witte rand. De afdruk heb ik op watercolor papier gedaan, omdat ik met de aquapainters ben gaan inkleuren.
Om wat effect te krijgen in kleurverschil heb ik met de blushing bride de basis gemaakt en met de watermelon hier en daar aangezet. Zo ook met pear pizzazz en de mossy meadow de bladeren gekleurd. hello Honey voor het hart van de bloem, en soft sky rondom gedaan.

Wist je trouwens dat als je in de periode van 5 januari t/m 31 maart besluit om een demonstratrice te worden, je een starterspakket uit mag zoeken voor €220 en dat je hier dan maar €129 voor betaald!!
je mag dus voor 45 euro extra uitzoeken, hoe leuk is dat?
Boven in de balk vind je meer informatie. En als je vragen hebt, laat het me dan weten.

Heb je iets leuks gezien en wil je dat bestellen, geef het dan aan me door, dan zal ik het voor je bestellen.

dan nog de lijst met benodigdheden;

Built for Free Using: My Stampin Blog


fijne dag verder
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...