woensdag 3 januari 2018

Eindelijk


Is het zover!
Vandaag is er een nieuwe Voorjaarscatalogus!! Bomvol met mooie stempels, papier ect..


Klik  HIER en neem en blader door de catalogus
tja, en dat is nog niet alles.

De Sale-A-Bration actie is ook weer van start.Bestel voor een bedrag van € 60 en kies een prachtig product uit de sale-a-bration folder. Nieuw dit jaar is dat er een paar geselecteerde producten zijn die je alleen bij een bestelling van € 120 kan uitkiezen.

Neem HIER  een kijkje en blader door de folder.

ben je al een tijdje aan het twijfel of je ook een demonstratrice wil worden? Nou, dan is het nu de perfecte tijd om in te stappen.
Je kiest een starterspakket uit voor een waarde van € 175 en daar betaal je maar € 129 voor.
en als klap op de vuurpijl mag je ook nog eens 2 stempelsets naar keuze uitzoeken. Wil je meer informatie, neem dan contact met me op, ik help je graag verder.

veel plezier bij het doorbladeren, als je vragen hebt of iets wil bestellen laat het me weten.

Fijne dag,
Miranda







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...