dinsdag 30 januari 2018

Hallo,

Af en toe weet je gewoon niet wat je moet maken!
Omdat het bijna valentijn is dacht ik met de set / bundel Sure do love You (blz 19) aan de slag te gaan.  Als je zo kijk naar de stempel en de framelits denk je misschien, nou nee, niet mijn ding.
maar als je naar de framelits kijk dan kan je hier wel hele leuke doosjes mee maken!

Wat vind je van mijn doosje?


Nu was ik in eerste instantie aan het proberen en heb ik het venster open gelaten. Ik kan er nog een stukje window sheet achter plakken zodat ik er een heleboel snoepjes in kan stoppen!

wat ik heb gedaan, is eerst stempelen, de rand en de tekst en toen het hart eruit gehaald.
kijk maar eens naar het filmpje voor meer informatie HIER

Heb je vragen of wil je iets bestellen laat het me weten.
fijne dag
Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...