zondag 7 januari 2018


Hallo,

En, wat vinden jullie van de nieuwe catalogus?
Heb je al een keuze kunnen maken of  twijfel je nog. Misschien heb je een vraag over een product, blijf hier niet mee zitten maar stuur me een mail.

Inmiddels heb ik mijn kaart afgekregen. Op blz 17 van de voorjaarscatalogus vind je de set Perennial Birthday. Zo op het eerste oog denk je hm, wat kan je hier allemaal mee. Ben je hier eenmaal mee bezig dan kom je er achter dat je de verschillende bloemetjes en blaadjes kris kras door elkaar kan gebruiken en dat geeft een verrassend resultaat.


Zo heb ik met 1 stempel een achtergrond gemaakt,  soft sky cardstock en daarop een whisper white waar ik met blaadjes en bloemetjes aan de slag ben gegaan.
op blz vind je een project kit waar je in combinatie met de stempels hele vrolijke kaarten kan maken.
Bovendien als je ze beide besteld je een Sala-a-Bration kado mag uitzoeken!

Goed, ben je al een tijd aan het twijfelen om een demonstratrice te worden, dan is het nu het juiste moment. Je mag een giga starterspakket samenstellen en nog eens 2 stempelsets naar keuze uitzoeken. Heb je vragen, interesse, ik verwelkom je graag in mijn team.

Fijne dag
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...