zondag 16 oktober 2016

doosje


Hallo,

Heerlijk herfstvakantie, lekker genieten, lekker niks doen.
Nee, ik kwam op Youtube een filmpje tegen en daar werd een klein doosje gemaakt voor de lipstick, of nagellak. Het was een leuk doosje. Ann, bedankt voor je idee!
Nu ben ik met dat idee aan de slag gegaan en heb er een kerstdoosje van gemaakt. Leuk om straks bonbons in te doen, of een ander klein kado.

Hier mijn versie
Het doosje is zeg  8 cm x 11,5 cm  x 8 cm
Onder het witte knoopje zit een magneetsluiting verstopt.


de binnenkant heb ik "gewoon"gehouden.

Bovenop de doos heb ik met de dies van Pretty Pines (blz 19) aan de slag gegaan. Ik heb de kleuren van het designpapier laten terug komen.


Het is een model doosje wat je voor elke gelegenheid kan gebruiken.
Kies een leuk design papier en stem daar je cardstock op af en ga lekker aan de slag!

Bekijk de Youtube van Ann's Happy Stampers en klik HIER

heb je vragen, laat het me dan weten.
Fijne dag
Miranda
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...