zaterdag 1 oktober 2016

leuk leuk


 Hallo,

Eerst even dit kaartje laten zien, voordat ik jullie het leuke weekend nieuws vertel.
Ja, ik weet het, weer een muis!

Ze kropen zowat weer uit de stempeldoos, ze blijven "gewoon"te leuk om er niets mee te doen.
hier designpapier gebruikt van het designblokje Warmth & Cheer blz 13 uit de autumn winter catalogus.

Dan nu het leuke weekend nieuws!
vanaf vandaag,
omdat het World Cardmaking day is krijg je van 1-5 oktober 25% korting op deze geselecteerde producten

het gaat om deze producten


hieronder vind je de flyer met de prijzen.

klik HIER  voor een Pdf-bestand.

een 2e leuke actie, en deze loopt de hele maand oktober.
Het design papier bestel er 3 en krijg er een gratis.
het gaat dan om deze design papier series.



Vind je een heel pak teveel, dan kan je bij mij ook een 3 halve pakken bestellen en dan krijg je het 4e halve pak gratis!
Heb je in één van deze producten interesse? geef het aan me door, as maandag 3 okt ga ik weer een bestelling plaatsen.

Heb je vragen over iets, laat het me weten, grote kans dat ik je antwoord kan geven!
fijne dag
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...