maandag 10 oktober 2016

Hoi,

Even iets anders dan kerstkaarten.
Een oud-collega heeft een dochter gekregen. En ja, daar hoort een kaartje bij!
Nu had ik een tijd terug een leuke schuifkaart voorbij zien komen op youtube.  Een simpel en leuk idee. Van wie het idee afkomt, weet ik even niet meer.





zoals je ziet heb ik de voorkant van de kaart met een embossing star mal bewerkt voor een speels effect.
als je aan het witte strookje trekt,...

dan schuift de kinderwagen opzij.
De set Something for baby (blz 58)  heb ik gebruikt.voor de tekst heb ik even moeten zoeken, het moet ook weer niet te klein zijn. In de Crazy about you kwam ik deze tegen.

zoals je ziet heb ik 2 ponsen gebruikt. een 1 inch cirkel en een oude label window.
de binnenkant van de kaart even afplakken met cardstock zodat alles prettiger heen en weer schuift.

als er vragen zijn, laat het me weten.
fijne dag
Miranda





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...