zaterdag 29 oktober 2016

Hallo,

Soms heb je dat, is de week voorbij en dan heb je tijd te kort om hier iets te plaatsen.
lange werkdagen en leren voor mijn opleiding. Nu van het weekend heerlijk vrij, genoeg tijd om hier iets leuks te plaatsen, de pagina's bijwerken en natuurlijk zelf aan het stempelen gaan!

Met de set Reason for the Season (eentje uit de annual catalogus blz 34) heb ik een achtergrond gestempeld, en daarop de kerstbloem geplakt en dan krijg je dit...


In die set met de locomotief, Christmas Magic (seizoens blz 22) zitten ook nog andere kleinere stempels die ik nog niet gebruikt had.  Ik heb met de bel een achtergrond gemaakt, en de sneeuwpop heb ik er bovenop geplakt.
De sneeuwpop met de kleinste layering circles (blz 193) uit gestanst en dan krijg je dit...


Later bedacht ik mij dat ik die bellen niet allemaal met rood had in moeten kleuren.
de tekst komt uit de Forever Evergreen set (seizoens blz 35)

Nog een paar dagen en dan is de design papier actie voorbij, dus heb je nog interesse in het papier deze designs doen mee, wees dan snel.
Vanaf 1 november zijn er weer nieuwe acties!

heb je vragen, of wil je iets bestellen,
laat het me dan weten,
Fijn weekend
Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...